Usch slö!

Känner att jag varit sjuuukt slö med bloggandet :( sorry! har ju som sagt blrjat på den kursen och det är verkligen nyttigt att gå den.. man får lära sig en massa saker.. viktigt :D hehe nej men en massa frågetecken kvar har jag och det kommer upp nya med.. men det är därför jag går där.. och håller inte min första affärsidé så håller nog ngn av dom andra :P kan inte fastna vid en.. ^^ 
 
I helgen hände det inte så jättemkt.. Som sagt helt slö i huvet.. så jag och baby kollade på film och så.. käkade kinamat och va på väla en stund.. Igår va vi och grillade oss på stranden :D aaah, så nu är min färg på G tillbaka igen efter Kroatien ^^ gött!
 
Jo just det så har jag ett projekt på G lite vid sidan om som innehåller, skor, secondhand och hantverk.. ja, ni får se allt när det är klart :D:D måste ju sysselsätta mig lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0