Väla!

Idag har jag och mamma som sagt handlat julklappar ^^ vi började med att träffas på biltema.. sen åkte vi till rusta, Grizzly, systemet, Ikea och sen väla.. Allt med bussen! :P Vi käkade litta på väla med.. måste ju fylla på kistan när man ska shoppa :D Jag är nu nästan helt klar.. har ju Devildev kvar :/ så svårt att hitta en aktivitetsboll till honom.. han är ju rädd för allt.. :/ ska nog hitta ngt ^^ När vi va på väla passade jag på att handla lite förnödenheter till mig :D Va i stort behov av nytt puder så det fick åka med på ett hörn, sen hittade jag assnygga lösögonfransar som bara tvunget skulle med :D Man kan ju säga att jag tagit SLUT på mitt puder! haha kolla in ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0