Mys!

Jag har haft riktiga mysdagar i veckan :D först i tordes så träffade jag Kitty och Kate :D vi satt och fikade på Ebbas i nästan tre timmar :D:D så sjuukt mysigt.. Pratade om massa saker ^^ Det va ju länge sen sist.. hehe sen efter det så gick vi hem till Kitty för Kate skulle fylla på parkeringspengar.. Så satt vi där ett tag och snackade mer.. Sen fick jag skjuts hem av Kate :D:D det tackar vi för ^^ alltid lika skönt att slippa ta bussen :D Sen igår träffades vi igen, hemma hos Kitty vis sju tiden.. Snackade ännu mer, sen fick vi ner till pistachia och käkade spagetti glass :D nomnom!! snacka om gott! :P Efter det gick vi och tog en drink på Bara rock.. Sen vid elva tiden så körde Kate mig och Kitty hem till pappa, så gick vi och hämtade Devil hos Joakim och glodde på film halva natten :D

Så två mkt trevliga och lyckade dagar :D Tack för det girls! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0